- ChezoitAdmin Revoiste Jediwaaa Gonzo les Bons Toyos
[NEW]Châssis Low Center of Gravity pour 4x4 1/10 par Traxxas
Jeu 21 Fév 2013 - 12:38
Châssis Low Center of Gravity pour 4x4 1/10
par Traxxas
Performance-proven by the Slash 4X4 Ultimate and 1/10 Rally, the Traxxas Low-CG chassis is now available as a complete conversion kit for Slash 4X4. No matter where you want to race, on the track or off, you will experience superior handling and faster corner speed. The conversion kit includes all the parts and hardware required to convert one Slash 4X4 to the Low-CG configuration.
Lien Traxxas
par Traxxas
Performance-proven by the Slash 4X4 Ultimate and 1/10 Rally, the Traxxas Low-CG chassis is now available as a complete conversion kit for Slash 4X4. No matter where you want to race, on the track or off, you will experience superior handling and faster corner speed. The conversion kit includes all the parts and hardware required to convert one Slash 4X4 to the Low-CG configuration.
Lien Traxxas
- ChezoitAdmin Revoiste Jediwaaa Gonzo les Bons Toyos
Re: [NEW]Châssis Low Center of Gravity pour 4x4 1/10 par Traxxas
Mer 6 Mar 2013 - 14:20
Discussion avec Charlus60 concernant ce châssis.
Et Discussion avec tud-680.
Chezoit a écrit:Ah yes, le Slash 4X4 Platinum avec le nouveau châssis Low Gravity.
(Centre de gravité bas...vous l'aurez compris )
Pour du Pro Racer, il doit être top mais je me demande si en Bash, il ne va pas trop taper.
....
Et Discussion avec tud-680.
- jayce13000Revoiste Padawaaa gRRRAAAvee
Re: [NEW]Châssis Low Center of Gravity pour 4x4 1/10 par Traxxas
Mar 21 Mai 2013 - 16:56
Je me demande si le Slash 2x4 brushless existe avec le Low-CG chassis.
J'étais partie sur un "classique" mais un vendeur m'a dit qu'il ne le distribué pas car les clients se plaignaient de la tenue de route de ce modèle.
J'étais partie sur un "classique" mais un vendeur m'a dit qu'il ne le distribué pas car les clients se plaignaient de la tenue de route de ce modèle.
- [NEW] Vitavon 4-TEC 3.0 Redesigned Carbon Chassis - Chassis Carbone & Aluminium pour 4TEC3.0 TRAXXAS
- [NEW] Team SSCRC - Shining Star Chassis SC4R - Short Course 4wd Chassis Kit - Chassis pour Slash 4x4
- [OLD NEW] TRAXXAS Chassis Skid Plates For Sledge - Protection chassis
- [NEW]Traxxas Chassis, aluminum dark titanium-anodized - Châssis Anodisé couleur Gris Ttiane Sledge
- [NEW] Blood Brothers Graphics Scrape-X Sledge Chassis protector - Protection Chassis SLEDGE TRAXXAS